Gå til innhold
  • Bli medlem

Vadebukse


REs

Anbefalte innlegg

Jeg har en ABU vadebukse, svart neoprene, men den er lagt ut for salg. Nå skal jeg kjøpe ny, men er litt usikker på om jeg bør kjøpe med løse eller faste sko.  Jeg vil ha en av den typen som er laget av Gore-tex eller lignende stoff. Jeg lånte en sånn vadebukse på en fisketur til Trysil, og det var en helt annen opplevelse å vade med den enn med min neoprene bukse.

Jeg tar gjerne imot råd om buksetype også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis pris ikke er største hinder så kjøp Simms bukser. G3 guide er knall og Simms flyweight sko er veldig gode i utgaven med gummistøvler. 

Jobber som elvevakt nå i sommer og har 12 timer i de skoene hver dag nå. 

Buksene finnes i alle størrelser og med forskjellige lengder i bein og livvidde. Prøv dem på en bra sjappe hvis du har mulighet. Sitter de bra holder de også mye lengre 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lars p skrev (På 27.7.2020 den 14.44):

Hvis pris ikke er største hinder så kjøp Simms bukser. G3 guide er knall og Simms flyweight sko er veldig gode i utgaven med gummistøvler. 

Jobber som elvevakt nå i sommer og har 12 timer i de skoene hver dag nå. 

Buksene finnes i alle størrelser og med forskjellige lengder i bein og livvidde. Prøv dem på en bra sjappe hvis du har mulighet. Sitter de bra holder de også mye lengre 

Takk, Den skal jeg sjekke ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.