Gå til innhold
  • Bli medlem

Reperasjon av terrengsko (Salomon Speedcross 4)


Sk4032

Anbefalte innlegg

Jeg har et par Speedcross 4 jeg er meget fornøyd med. På telttur i går kveld la jeg merke til slitasje på innersiden av begge skoene. Merkelig nok har jeg ikke merket at noe vann har trengt seg inn i dette området.

Det er hovedsakelig ‘gummi’ (eller hva enn de bruker) som har slitt bort fra stoffet. Jeg tenker derfor en eller annen form for elastisk gummilim både forsegler og forhindrer ytterligere slitasje. Jeg har lest meg frem til at mange foretrekker enten Casco Rubberfix eller Aquasure for å fikse slike hull. Rubberfixen leveres med en liten matte som minner om glassfiber, mens Aquasure tilbyr ren kjemi. Hva burde jeg bruke i denne sammenheng? Tenker at skoene fint holder en til to sesonger til om dette området utbedres. Er tilhenger av å fikse det man har, selv om Speedcross 5 frister..

 

Takker for råd.

speedcross.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.