Gå til innhold
  • Bli medlem

Søre Steinbruhøa i Sunndal


meisal

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Annonse
Bjellesau skrev (21 timer siden):

Ser ut som en flott tur likevel, selv om du ikke greide den planlagte ruten. Jeg prøvde for første gang i sommer å bare plukke ut et område og gå på måfå og impuls uten noe store planer. Da ble det tid til fisking, topptur og slaraffenliv. Fint det også..... 

Det høres ut som en herlig løsning å kunne starte en plass, uten noen spesifikke planer/mål, og bare se hvor/hva man ender opp med å gjøre. Selv så er jeg for stresset til å kunne gjøre noe slikt. Har også funnet ut at jeg må legge opp en rute/plan, for at jeg i det hele tatt skal komme meg på tur. Det er sjeldent jeg greier eller holder meg til planlagt rute, men det er en annen sak. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.