Gå til innhold
  • Bli medlem

Tromsø-gassboks-søndager


Bjellesau

Anbefalte innlegg

Annonse

Om du skal kjøre ut av byen retning E8 kan du sjekke med Isaksens Kiosk i Ramfjord, de har en del tur og fiskeutstyr vet jeg. Hadde det ikke vært for at jeg drar på tur i helgen, skulle jeg hjulpet deg! Kan eventuelt handle for deg i morgen, om du ordner med en plass du kan plukke opp boksen(e) :-)

  • Liker 1
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I hvilken retning skal du videre fra Tromsø? Sannsynligheten for å finne gassbokser på bensinstasjonene øker proporsjonalt med avstanden fra Biltema på Langnes. Det går an å høre med Best på Kvaløysletta, eller Isrenna storkiosk (Stakkevollvegen). 

(Vi er selvfølgelig også ute av byen i helga.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du mot all formodning skal kjøre motsatt vei så har de på flere bensinstasjoner på strekningen Nordkjosbotn-sætermoen og langs E6 ned mot saltfjellet også. Det kan dog være litt stive priser. Så f.eks en 230g boks til 145kr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boggabogg skrev (På 23.7.2020 den 19.00):

Vi sjekket for deg: Best på Kvaløysletta har både store og små bokser.

God tur!

Gassboks på Best, Kvaløysletta, ble hentet på søndag, og flott tur gjennom Lyngsalpene er akkurat gjennomført. Takk for hjelpen. 

IMG_20200726_215904.thumb.jpg.d48483076cbc95dd0219a2d74af2d22f.jpg

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.