Gå til innhold
  • Bli medlem

Fisketur til Lierne, Kvesjøen og Litltissvatnet


OleHenrik

Anbefalte innlegg

Ny tur ! Fisket litt i Kvesjøen, kjent for enorm ørret og canadarøye. Burde hatt båt her merket jeg kjapt så forflyttet meg videre til Litltissvatnet hvor jeg sov over og startet fiske morgenen etter. For ett område !! Her må jeg tilbake ! Da med kano eller kajakk. Fikk flere flotte fisk og mistet en jeg er redd var over kiloen! Skitt au! Ble nok til en flott middag ! Noen ble med på film  ta gjerne en titt. 

mvh Ole 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

Vurderer en høsttur ! Noen her inne som er kjent og kan anbefalle et utgangspunkt ? 
blir eventuelt neste helt eller helgen etter. Sett på Løvsjøen og Stormattistjønna. Om mulig dra med meg en kajakk / kano hvis det er å anbefalle? 
 

håper på svar. Mvh Ole 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du er på jakt etter stor ørret, foreslår jeg at du tar med kanoen til Namsvatnet (eller Vekteren) og dorger med wobbler. Fiskekort for Namsvatnet får du kjøpt på Røyrvik auto. Se fiskebørsen på visitborgefjell.com for å se innrapporterte fangster  i år (og tidligere år). Et annet alternativ for sprek ungdom er å dra opp i Fiskløysdalen i Lierne; dit er det er ca. ei mil å gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

staabre skrev (7 timer siden):

Siden du er på jakt etter stor ørret, foreslår jeg at du tar med kanoen til Namsvatnet (eller Vekteren) og dorger med wobbler. Fiskekort for Namsvatnet får du kjøpt på Røyrvik auto. Se fiskebørsen på visitborgefjell.com for å se innrapporterte fangster  i år (og tidligere år). Et annet alternativ for sprek ungdom er å dra opp i Fiskløysdalen i Lierne; dit er det er ca. ei mil å gå.

Herlig ! Fiskløysdalen skal jeg definitivt titte nærmere på ! Tusen takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Oppdatering ! Som nevnt har jeg ønsket meg kajakk for å virkelig kunne utforske Lierne og andre steder enklere ! Så kom dagen ! Kjøpt med kajakk ! Ocean Kayak Prowler 13! Type åpen fiskekajakk. Som jeg gleder meg til sommer nå! Filmet en kjapp video om kajakken og min nye bil! Ta gjerne en titt 😄 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.