Gå til innhold
  • Bli medlem

Jomfrutur til Hardangervidda, juli 2020


kbruaz

Anbefalte innlegg

Annonse

Takk for mye fin respons! Setter pris på det. :) 
Fant ikke ut hvordan jeg skulle integrere bildene i teksten, så de ble liggende samlet helt til slutt, men ihvertfall i ganske kronologisk rekkefølge. Mulig jeg oppretter en blogg snart, og legger ut teksten der også, forhåpentligvis med bilder (og billedtekster) spredt på en logisk måte utover i teksten. Har også mange andre bilder (i høyere oppløsning) enn disse komprimerte smarttelefonbildene, så jeg bør prøve å få lagt ut noen av dem også. Tok en del bilder med et Sony Cybershot-kamera som trolig er skarpere enn de som er ovenfor, som altså ble tatt med min gamle smarttelefon. (Galaxy S6.)


Har også lyst å dra tilbake til Vidda så fort som mulig, men kanskje lenger vest enn jeg var på jomfruturen. Noe av det fine med slike ukesturer er at man tilsynelatende vokser på dem, særlig når man har dårlig vær. Det gir jo en viss mestringsfølelse å kunne klare seg (og trives) også i drittvær. Også lærer man mye om pakking av sekk, og hva det er nødvendig og mindre nødvendig å ta med seg. 

Endret av uendelig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.