Gå til innhold
  • Bli medlem

Trist film fra Frøya


Kjell Iver

Anbefalte innlegg

Jeg siterer han som har laget Videoen

Sitat

Sprenging for vindkraftverk på Frøya 18. desember 2020. Sprengstein slynges langt utenfor inngrepsgrenser, arealbruksgrenser og konsesjonsgrenser. Store mengder stein havnet inntil 75 m utenfor spregningen. Den siste steinen landet 165 m unna! Griseri og fullstendig respektløs behandling av norsk natur!

Det er noen lokalsamfunn som blir hardt rammet av disse vindkraftverkene - Smøla og Haramsøya er skrekkeksempler sånn sett.

  • Liker 1
  • Trist 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 2 uker senere...

Men i all verda, ein kan då ikkje drive og sprenge slik utan å dekke det til? Kommentaren, "å, herregud" var mildt sagt på sin plass, altså. Altså, eg er samd i at det er mykje gale med dette, men eg hengte meg opp i at dei let alt berre sprute ut. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.