Gå til innhold
  • Bli medlem

Pinsetur til Hellersvann (Drangedal/Telemark)


Kristian V.

Anbefalte innlegg

Annonse
Jaahan skrev (12 timer siden):

Flott turrapport! Er ikke særlig begeistra for Real lenger jeg heller, så har byttet til Norsk Turmat. Smaker mye bedre syns jeg. Kanskje det kan hjelpe på matlysten din også 

Takker! Skal ta å sjekke ut de om jeg skal handle noe sånt neste gang, takker for tips! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjell Iver skrev (15 timer siden):

Takk for en superflott turrapport og fine bilder! Plottet den inn på turkartet.

Takk selv, er kjekt å få den inn på kartet der, så det var lurt, tenkte ikke så langt selv igrunn. Har sett et par andre tråder/rapporter fra området der, men ikke så veldig mange, så bare fordel å få den med på det turkartet i tillegg :)   
Var litt derfor jeg tenkte det var kjekt å lage rapport derifra også, og litt derfor jeg tok flere bilder fra elva mellom Stolsvatn og Hellersvann, så andre kan se hvordan det ser ut der, tilfelle de vurderer å ta kanoen gjennom der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.