Gå til innhold
  • Bli medlem

Langt, lenger og litt til


Anbefalte innlegg

Hei

"Langt, lenger og litt til" er en relativt nyoppstarta podcast for alle som drømmer om korte og lange eventyr i fjellet, skogen eller på sjøen. 

I de første episodene har vi nå fulgt Espen, som er en ganske fersk friluftsmann, på hans ferd fra Hamar til Bergen til fots.

Vi planlegger med å fortsette podcasten videre etter at hans tur er ferdig med gjester, turtips og andre innsiktisfulle syn på friluftslivet. Alt fra ekspedisjoner til korte eventyr i nærområdet.

Kult om dere har lyst til å ta en lytt og følge siden våres på Facebook: https://www.facebook.com/langtlengeroglitttil

Podcasten er tilgjengelig i både Spotify og Apple Podcast. 

Kom gjerne med tilbakemeldinger om alt mulig OG det er mulig å ønske seg temaer eller områder som dere vil at vi skal snakke om! God lytting! ;)

Skjermbilde.PNG

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
paddelunde skrev (8 timer siden):

Podcasten er tilgjengelig i både Spotify og Apple Podcast. 

...og også i Pocket Casts for oss som bruker det 😁

Så nå er jeg opptatt for denne verden de neste 1 time og 32 minutter ;-)

Endret av Skogens Stønn
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt alle 5 nå. Jeg synes det var fint med en reportasje med ett litt annerledes perspektiv enn "villmarkseksperten". Mange kan nok kjenne seg selv litt igjen her vil jeg tro. Veldig bra synes jeg. Hvis jeg skal komme med noe ønske så er det at dere fortsetter litt i samme stil, med "vanlige folk" på tur. Jeg likte også reportasjestilen, altså rapport underveis i turen.

;-)

Endret av Skogens Stønn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Kult! Takk for tilbakemelding! Vi kommer til å skru sammen opplegget for høsten i løpet av sommeren og «finne oss sjøl» litt tror jeg. Blir nok en blanding av større ekspedisjoner med gjester og lokale turer, samt nyttige triks og tips for den «vanlige mann i gata»

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med Podd! Har lytter gjennom alle episodene, imponert over at turen fortsatte så lenge som den gjorde, mange hadde gitt seg når snøen gjorde seg gjeldende.

Jeg har ett ønske, men om dere er de som oppfyller det må dere finne ut selv: Den svenske podcasten "Husky" gjør fantastiske dybdeintervju av mennesker med en relasjon til friluftslivet. Alle norske podcaster jeg har hørt til nå hopper glatt bukk over bakgrunnen, og årsaken, til at folk kommer seg ut, eller er der de er nå. DET savner jeg i de norske tur-podcastene. Hva gjør at folk er/gjør det de gjør? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Bra podkast! Litt uti "En nerd på tur - Del 1" gikk det opp for meg at denne karen møtte jeg jo i Skarvheimen i fjor sommer, og jammen er ikke venninna mi og jeg omtalt i Del 5 fra vårt opphold på Bjordalsbu 😁 Litt dårlig samvittighet for at vi ødela yoga-sessionen, men godt å høre at vinskvetten gjorde inntrykk! I gang med JMT-episoden nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.