Gå til innhold
  • Bli medlem

Komplett iiglo batteribank tilbaketrekkes


Kjell Iver

Anbefalte innlegg

Komplett har sendt ut en pressemelding om dette - ref https://www.nrk.no/nyheter/komplett-tilbakekaller-powerbank-1.15076673

Synes Komplett har kommunisert dette på en dårlig måte, men siden dette kanskje er et "Komplett merke" så har de kanskje full kontroll på hvem som har handlet produktet slik at de kontakter hver enkelt kjøper?

Produktet er tatt ut av nettbutikk, men reklamen står enda.

Var egentlig ikke så lett å finne informasjon om denne saken fra komplett sin side, og powerbanken selges av en annen nettbutikk enda. Viktig å være obs på de powerbankene - mye energi.

 

  • Liker 2
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm. Jeg har faktisk en slik en. Ikke hørt noe fra Komplett enda, og sjeldent jeg leser nyheter, så dette hadde jeg aldri fått med meg hadde det ikke vært for at du nevnte dette nå.

Aldri opplevd en tilbakekalling før, så vet ikke helt hva som er praksis, men de burde i det minste tatt kontakt med hver enkelt kunde. Hadde jeg solgt min videre så tviler jeg på at vedkommende hadde lagt merke til den lille notisen på NRK, så kanskje burde det vært gjort enda mer. Synes Biltema ofte er flink på å kommunisere slike tilbakekallinger.

Når jeg søkte litt rundt nå så ser jeg at Nettavisen nevner at de nå tar kontakt med kundene. Så jeg avventer litt for å se om jeg hører noe.
https://www.nettavisen.no/nyheter/komplett-tilbakekaller-iiglo-powerbank-26800-mah/3423990167.html

Uansett, takk for deling Kjell Iver! Hadde tenkt å ta den med meg på reise om noen dager, men det gjør jeg heldigvis ikke nå.

Endret av KristianP
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KristianP skrev (3 minutter siden):

Hmm. Jeg har faktisk en slik en. Ikke hørt noe fra Komplett enda, og sjeldent jeg leser nyheter, så dette hadde jeg aldri fått med meg hadde det ikke vært for at du nevnte dette nå.

Ja det er utrolig dårlig kommunisert. Ville forvente at de nevnte det på siden på produktet, og at man kunne finne pressemeldingen på nettsiden. Ville også forventet at TEK som har dette som en testvinner på sine sider oppdaterte med denne informasjonen.

Så det der er for dårlig, men du kan jo oppdatere om du får tilsendt noe info @KristianP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjell Iver skrev (Akkurat nå):

Ja det er utrolig dårlig kommunisert. Ville forvente at de nevnte det på siden på produktet, og at man kunne finne pressemeldingen på nettsiden. Ville også forventet at TEK som har dette som en testvinner på sine sider oppdaterte med denne informasjonen.

Så det der er for dårlig, men du kan jo oppdatere om du får tilsendt noe info @KristianP

Absolutt.

Skal gi en lyd når/hvis jeg hører noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjell Iver skrev (På 2.7.2020 den 13.19):

Så det der er for dårlig, men du kan jo oppdatere om du får tilsendt noe info @KristianP

Da har jeg blitt oppringt og fått mail fra Komplett. Ser ut som jeg vil få tilsendt returemballasje som jeg skal bruke til å returnere powerbanken kostnadsfritt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.