Gå til innhold
  • Bli medlem

Padle Hyllingen


Anbefalte innlegg

Noen som har padlet Hyllingen i Røros kommune? Ser veldig fin ut på kartet men finner lite info. Er det for eksempel mulig å kjøre helt til vannet? Vurderer å ta årets familietur dit med kano. 

Send dm om du ønsker å holde det hemmelig.

 

Anders

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I påvente av lokalkunnskap kan jeg prøve å supplere fra husken. Har ikke padlet der, men vært innover på fottur og skitur. Det er 10-12 år siden og jeg mener bestemt man parkerer 2-300 meter nedenfor gården Torsvollen både sommer og vinter. Kan ikke se poenget at jeg gikk innover grusvegen hvis man kan kjøre et stykke. Flott område som jeg tror ikke er så veldig trafikkert av utenbygds folk.

  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

graham skrev (På 29.6.2020 den 22.43):

I påvente av lokalkunnskap kan jeg prøve å supplere fra husken. Har ikke padlet der, men vært innover på fottur og skitur. Det er 10-12 år siden og jeg mener bestemt man parkerer 2-300 meter nedenfor gården Torsvollen både sommer og vinter. Kan ikke se poenget at jeg gikk innover grusvegen hvis man kan kjøre et stykke. Flott område som jeg tror ikke er så veldig trafikkert av utenbygds folk.

Tusen takk for svar. Håper å finne mer informasjon, ser spennende ut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.