Gå til innhold
  • Bli medlem

Trusetips :)


40årskrisa

Anbefalte innlegg

Noen som har tips om boksere som funker fint på lengre fjellturer sommerstid?  Jeg blir fort svett etter noen timer med sekk i varmen, og derfor også sår mellom rognposen og låret noe som er j.. ubehagelig (men tips: zinksalve er alltid med!).  Har testet litt forskjellig undertøy, men kan ikke si jeg enda har funnet en skikkelig god boxer til turbruk.....     

Noen som har erfaring med aclima, tufte, devold, comfyballs etc ?

PS! Jeg er en standard str M 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en ullboxere del forskjellig i ulike prisklasser. Aclima Lightwool blir mest brukt. Den sitter tight over alt (passformen er noe rar. Kort i skrittet, liten pung og liten røv), men er mer komfortabel i lengden enn de mer løstsittende fra Devold og Bergans. Hindrer gnagsår mer effektivt fordi det ikke blir så mye hud mot hud, og blir ikke noe krølla stoff noe sted. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40årskrisa skrev (4 timer siden):

Har testet litt forskjellig undertøy, men kan ikke si jeg enda har funnet en skikkelig god boxer til turbruk..... 

Anbefaler ikke bokser i det hele tatt midt på varmeste sommeren faktisk. :) Prøv heller en løpeshorts som f. eks. Nike's DriFit-serie. (https://www.nike.com/no/t/flex-stride-foret-lopeshorts-QZtRzg/AJ7777-010). Den har mesh innerdel som er såpass luftig at man ikke blir svett, og du får to lag glatt stoff som reduserer friksjon til et minimum.

Endret av ketilring
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det er varmt (og klamt), burde vel "rognposen" henge mest mulig fritt. :) Da styrer pungen temperaturen. Men ønkser du å bli midletidig ufrukbar, så klem den på plass i noe trangt. Det har jo væt still spørsmålsteng med trange benklær og ufruktbarhet hos menn.  Er det varmt, vil i alle fall jeg bruke noe som er "ledig" og ikke for varmt. Så prøv selv.

  • Liker 1
  • Hehe 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiur3 skrev (På 25.6.2020 den 18.21):

Når det er varmt (og klamt), burde vel "rognposen" henge mest mulig fritt. :)Da styrer pungen temperaturen. Men ønkser du å bli midletidig ufrukbar, så klem den på plass i noe trangt. Det har jo væt still spørsmålsteng med trange benklær og ufruktbarhet hos menn.  Er det varmt, vil i alle fall jeg bruke noe som er "ledig" og ikke for varmt. Så prøv selv.

Kilt?

  • Hehe 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.