Gå til innhold
Bjellesau

Forstuet ankel og fjelltur

Anbefalte innlegg

Om 2 uker vil jeg tro du er betraktelig bedre enn nå. Har selv gått en del turer etter overtråkk, det går stort sett greit. Som legen sier så er jo din egen smertegrense en grei indikator. Nå er jeg på INGEN måte medisinkunnig, men min erfaring er at du sjelden går deg så mye verre at du ikke kan fortsette neste dag. Det blir varmt og ømt, men naturen er fin åkkesom. 

Den eneste reelle faren jeg kan komme på er at du pådrar deg et ankelbrudd på tur grunnet at du vil ha svært manglende støttemuskulatur. Tung sekk er en dårlig kombo i så tilfelle, så det spørs litt på hvor idiotsikker og stabil den skinna di er. Jeg har av og til brukt støttebandasje hvis jeg går tur med sekk og dårlig ankel, da såpass godt surra at det nesten ikke går an å få ny overtråkk, for da kan du få trøbbel. Lykke til, gi oss beskjed om hvordan det går! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da jeg så første bildet tenkte jeg tvert at jeg skulle anbefale å heller bruke den fra Futuro som du får kjøpt på apoteket, men så av bilde nr 2 at du hadde trukket samme konklusjon allerede ;-) Hvordan kjentes ankelen på kveldene? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Kommersielt samarbeid: Rabattkoder og sporingslenker

Fjellsport Fjellsport

Skitt Fiske
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.