Gå til innhold
  • Bli medlem

Sølvkroken sluk


Wieuv

Anbefalte innlegg

  • 2 måneder senere...
Annonse

Dette må jeg si var litt spesielle greier og jeg har ikke sett noe ligner fra Sølvkroken i de senere år. Den ble neppe noen suksess fra Sølvkroken sin side med andre ord. Om den fungerer? Som du nevner så tror ikke jeg den utformingen gir den mest lokkende gangen i vannet og det var nok en grunn til at Sølvkroken skrotet den.

Det kan nok hende den kan fange en og annen ørret, men rent personlig så liker jeg ikke å fiske med sluker eller fluer jeg er usikker på om fungerer. Når jeg fisker nå så fisker jeg stort sett alltid med sluker som jeg vet fanger fisk, som Aura Flake og Møresilda. Får man ikke fisk med de så vet jeg i hvert fall at det ikke var valget av sluker det var noe galt med.

 

 

Endret av EirikJarl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wieuv skrev (På 20.6.2020 den 17.48):

https://imgur.com/vOONN02

Hei. Är det någon vet något om denna sluk? Köpt för ca 10 år sedan.  Har prövat den men ikke nöjd med bevegelsen på den. Har försökt leta på nett. Men kan ikke finne något. Den var ganska dyr. Är den ens brukbar? Takksam for svar.

Hilsen Erik 

Hei

De likner på Sølvkroken Dragonfly.

En helt eminent ørretsluk som jeg selv har tatt sjøørret på.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.