Gå til innhold
  • Bli medlem

Telte ved Gjendesheim


QueenVinter

Anbefalte innlegg

Hei, 

vi planlegger å gå besseggen neste uke, og vil gjerne telte/sove i hengekøye. Vi skal ta båt fra Gjendesheim, og trenger et sted å sette opp teltet i nærheten - tenkte å høre om noen hadde noen anbefalinger? Gjerne ikke midt opp i parkeringsplassen, da vi ønsker å låse teltet/la det stå når vi skal gå tur:) 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 minutes ago, QueenVinter said:

Hei, 

vi planlegger å gå besseggen neste uke, og vil gjerne telte/sove i hengekøye. Vi skal ta båt fra Gjendesheim, og trenger et sted å sette opp teltet i nærheten - tenkte å høre om noen hadde noen anbefalinger? Gjerne ikke midt opp i parkeringsplassen, da vi ønsker å låse teltet/la det stå når vi skal gå tur:) 
 

Hvis du går litt forbi gjendesheim, langs vannkanten mot gjendebu, skal det være noen greie teltplasser. Evt litt oppi lia ved stien som går opp/ned fra besseggen.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler å ta båten til Memurubu dagen før, sov i telt/hengekøye der og send  sekken med overnattingsutstyr med båten tilbake før dere går Besseggen. da står den på brygga ved Gjendesheim når dere kommer dit. Fordelen er at dere kommer dere tidligere i gang med å gå, og kommer foran «hovedfeltet». Fine teltplasser nede ved vannet ved Memurubu. 
 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Manko skrev (15 timer siden):

Jeg anbefaler å ta båten til Memurubu dagen før, sov i telt/hengekøye der og send  sekken med overnattingsutstyr med båten tilbake før dere går Besseggen. da står den på brygga ved Gjendesheim når dere kommer dit. Fordelen er at dere kommer dere tidligere i gang med å gå, og kommer foran «hovedfeltet». Fine teltplasser nede ved vannet ved Memurubu. 
 

Takk! Det hørtes ut som en god ide. Vet du om det koster noe å sende sekkene våre med båten? Og det er ikke noe stor sannsynlighet for at folk kommer til å ta ting? Jeg er litt stressa for det, hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koster (om jeg husker rett) en femtilapp pr sekk.

Jeg har aldri vært bekymret for at noen tar utstyret mitt fra en pakket sekk, og det vil være mange sekker der ( men legger ikke igjen lommebok, bilnøkler og telefon)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Manko skrev (På 17.6.2020 den 12.56):

Koster (om jeg husker rett) en femtilapp pr sekk.

Jeg har aldri vært bekymret for at noen tar utstyret mitt fra en pakket sekk, og det vil være mange sekker der ( men legger ikke igjen lommebok, bilnøkler og telefon)

Tusen(!!!!) takk for tipset! Vi gjorde som du sa og hadde en _fantastisk_ tur :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.