Gå til innhold
  • Bli medlem

Femundsmarka


can

Anbefalte innlegg

Var på tur forige veka, det var enkelt og greit for lang kjøring. Ca 85 mil kvar veg. Aldri meir. Men det har jo ikkje noko med området og gjera, men møtte mest Oslo folk for og sei det sånn, da er meir passelig distanse. Blir Etne fjell eller Hardangervidda for meg heretter.

Ellers var det fint der, var i området rundt øvre Røa. Hadde tenkt og gå lengre men eit litt kranglete kne satt ein stoppar der, men når eg tok det med ro noken dagar blei eg bra igjen og er takknemlig for da.

Fekk ikkje ein einaste fisk men det trur eg skuldast meg sjølv da fiskeinnteressa og iveren går i bølger, møtte nå andre som hadde fått fin Aure.

Var veldig lite mygg og knott det var utrulig behagelig. Såg ikkje noko særligt med boss men enkelte plassar bar preg av at det hadde vore telta der før ( for og si det sånn) var støvsugd for brennbart materiale.

Eg brukte ein toppmontert gassbrennar og da burde eg ha gjort for lenge siå, den var suveren i forhold til parafin primus. Sistnevnte har sjel, men da gjeld og vera pragmatisk.

Ellers skjønnar eg ikkje heilt vitsen med bål der iverfall når da er så fint ver, utanom kanskje eit lite kvistbål til og koka på. Eg møtte 2 ungdommar, kjekke folk men han eine drog på ei ganske stor buesag og han andre på ei diger tømmerøks. 
Heilt unødvendig spør du meg, dessutan skal ikkje trenå i nasjonalparken røras, levande eller døde. Kun kvister på bakken.

Om der var verdt turen? Nei desverre var ikkje det, men sånt er jo personligt så ein må nesten prøva sjølv. Eg er nok desverre ikkje så gira på og reisa på tur for tida så der er vel litt av svaret, men reiste likavell. Interessene mine går litt i bølger.

Endret av can
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.