Gå til innhold
  • Bli medlem

Rålengde


Tjah

Anbefalte innlegg

Hei

Er det kun Fjellreven som har "rålengde" på buksene sine? kunne trengt en skallbukse med lange bein. Minst 88 cm.

Noen som har tips om produsenter av skallbukser med den lengden på innersøm (eller i nærheten)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De fleste oppgir innerbeinslengde i sine størrelsesguider, og så er de fleste modeller sydd etter dette (de kan også ha forskjellig "fit").

Norrøna oppgir benlengde på hver modell for en bestemt størrelse og hvor mye den øker/minsker for hver størrelse. Norrøna er lange i beina, de fant ut at alle hadde vokst samtidig som de byttet logo. Fjellreven er også lange, de har også noen modeller i long utgave. 

Bergans, Lundhags, Arcteryx og TNF er noen merker som passer meg bedre som er litt kort i lortefallet.

Endret av Omnilite
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplever ikke Norrøna som lang, men jeg har jo ikke prøvd så mange modeller. Arcteryx har lang versjon av de fleste buksene. Bergans hadde det før, men jeg vet ikke om de har det lenger. Hos dem kunne man også bestille rå lengde som ikke var lagt opp. Klättermusen er lange i snittet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.