Gå til innhold
  • Bli medlem

Teltstenger til North Face Evolution 45


Groz

Anbefalte innlegg

Jeg har et godt brukt North Face Evolution 45 telt. Det holder stand, men teltstengene må byttes nå. De jeg har nå er ikke de originale, derfor er ikke lengden helt korrekt. Dette fører igjen til at teltet ikke blir helt stramt og fint når det settes opp.

Har henvendt meg til northface.com sin kundeservice uten hell, så tenkte å prøve her. Vet noen hvor jeg kan få informasjon om lengden på de originale teltstengene, og type? Kanskje er det noen her inne som har teltet?

Jeg krysser fingrene og håper noen her kan gi meg tips eller nyttig info!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når du evt finner lengden på originalstengene, så selger XXL Helsport-stenger til helt greie priser, så da kan du jo sammenligne med de og se om du finner noe som passer.
Eller ta en sjanse og kjøpe noen som er litt lenger enn de du bruker nå.

..eller så kan du jo kappe de på riktige mål om du finner det, slik jeg nevner i denne tråden:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.