Gå til innhold
  • Bli medlem

Ålesund- Skodje eller deromkring


Familienoss

Anbefalte innlegg

Planen er en natt eller to i telt med våre to på 10 og 11 og to døtre med hver sin familie med små. Ønsket er i området Ålesund , Skodje eller sånn rundt om. Og ikke en plass der ALLE ferdes. Ja å så vil jeg se vann eller sjø. Noen gode forslag fra noen her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vokste jo opp på Vatne og hadde en  Vatnedalen opp mot Grogseter som lekeplass om somrene. Masse plasser langs elva i den dalen jeg kunne tenkt meg å slå opp ett telt , hvis det ikke var fordi jeg bor i en annen ende av landet nå . 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Robinson skrev (8 timer siden):

Jeg vokste jo opp på Vatne og hadde en  Vatnedalen opp mot Grogseter som lekeplass om somrene. Masse plasser langs elva i den dalen jeg kunne tenkt meg å slå opp ett telt , hvis det ikke var fordi jeg bor i en annen ende av landet nå . 

 

Takk for svar. Det skal jeg sjekke ut 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.