Gå til innhold
  • Bli medlem

Widforss.no feirer Sverige med 20% ...eh. nei... 15% rabatt på svenske merker


zimwalker

Anbefalte innlegg

Widforss.no, en del av svenske Open Air Group, feirer Sverige sin nasjonaldag med rabattkode.

Men de er tilsynelatende ikke helt enig med seg selv hvor stor rabatten skal være:

Fikk mail fra dem i dag. I overskriften står det :  "Har du vel ikke gått glipp av? -20% på svenske varemerker!"
Men når jeg åpner mailen står det: " -15 % på svenske varemerker, Bruk rabattkode: HEIASVERIGE"

På hjemmesiden ser jeg bl.a også: "Ikke gå glipp av! 20% på Lundhags med rabattkode: FRILUFTSLIV "
Men følger du linken til den kampanjen, så står det øverst på kampanesiden derimot:
"-15% på Lundhags med kode: FRILUFTSLIV15"

EDIT: Prøvde å legge et par Lundhags støvler i handlekurven nå, la inn rabattkoden HEIASVERIGE i kassen, får bare 15% da.

Forvirrende?

PS: Fikk også mail fra outdoorexperen.no som gir 25% på svenske merker. Men det står ikke noe om dette på hjemmesiden etter hva jeg kan se. Rabattkoden er 6JUNI. Etter det jeg husker fra sist jeg handlet med rabattkode der; dersom varen allerede er oppført med en rabatt - og den er lavere enn rabattkoden vil gi, så regner de 25% ut fra opprinnelig pris før rabatt.

 

Endret av zimwalker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.