Gå til innhold
  • Bli medlem

En liten fjelltur på Ertvågsøya


meisal

Anbefalte innlegg

Annonse

Flott rapport og mange fine bilder! Nymfen er muligens fra familien Aeschnidae, og blir i så fall til slutt en Mosaikkøyenstikker.

Har samme telt som deg og får som regel stram og fin duk, uten at jeg nødvendigvis vet helt hva jeg gjør riktig og du gjør feil 😅 Men da vet du at det finnes håp i alle fall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaahan skrev (På 4.6.2020 den 14.59):

Flott rapport og mange fine bilder! Nymfen er muligens fra familien Aeschnidae, og blir i så fall til slutt en Mosaikkøyenstikker.

Har samme telt som deg og får som regel stram og fin duk, uten at jeg nødvendigvis vet helt hva jeg gjør riktig og du gjør feil 😅 Men da vet du at det finnes håp i alle fall ;)

Det er godt å høre at det er håp. :) Ny tur i helgen, så da blir det nytt forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

meisal skrev (På 8.6.2020 den 21.04):

Det er godt å høre at det er håp. :) Ny tur i helgen, så da blir det nytt forsøk.

 

Jaahan skrev (På 4.6.2020 den 14.59):

Flott rapport og mange fine bilder! Nymfen er muligens fra familien Aeschnidae, og blir i så fall til slutt en Mosaikkøyenstikker.

Har samme telt som deg og får som regel stram og fin duk, uten at jeg nødvendigvis vet helt hva jeg gjør riktig og du gjør feil 😅 Men da vet du at det finnes håp i alle fall ;)

Ut fra bildet så skulle nok ikke bardunene hatt så mye vinkel, fest de i forlengelse av lengderetningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.