Gå til innhold
  • Bli medlem

Bikepacking, min første tur


rayun

Anbefalte innlegg

  • rayun endret tittelen til Bikepacking, min første tur
Annonse

Takk for flott rapport.

Har lest litt om bikepacking den senere tid.  Virker litt forlokkende å prøve for å komme seg litt lengre avgårde på tur innenfor ett par dager. 
Få sett litt andre og nye plasser i "nærområdet".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det @Walle. Jeg ble litt tent etter turen gjennom nordmarka i fjor. Da skulle jeg krysse marka på tursykkel og opplevelsen av å sykle på grusveiene  med telt og sovepose satte spor. Det gikk helt fint med tursyklingen, men sidevesker er ikke ideelt om en skal ut i terreng. Derfor ble det vesker beregnet for denne typen sykkeltur. Jeg våger påstanden om at jeg ikke hadde kommet fram et par av stedene på denne turen med standard sidevesker. 

Får nyte asfalt, grus og sti og kommer langt på kort tid. Kan virkelig anbefales.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.