Gå til innhold
  • Bli medlem

Marmot Hydrogen?


KS10

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Annonse

Har ingen erfaringer med denne posen, men har jeg googla riktig og den har komforttemperatur på 1 plussgrad hadde jeg sett etter noe varmere som 3 sesongspose. Kommer jo litt an på hvor du skal bruke den men Yr sier at det i dag, snart midt i juni er 0 og 1 grad i flere av de store fjellområdene her til lands, blir kort sesong for en pose med komfort 1 grad da. Kan jo selvfølgelig gjøre diverse tiltak for å bruke den i kaldere temperaturer, men spørs om ikke vinninga går opp i spinninga da. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Marmot Never Winter, som vel har omtrent samme spesifikasjoner, og jeg vil nok ikke kalle den en 3-sesongers pose. Jeg har hatt den i mange år, og den holder godt. Lekker ikke dun, og stoffet holder seg bra. Den er litt trang i passformen, men det er vel det man må akseptere for å få noe som er kompakt og lett.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en rab Andes 1000 som jeg tar frem om jeg er redd for mange minusgrader. Tenker i utgangspunktet å bruke hydrogen som pose fra april/mai tom september. Supplert med lakenpose og varmeflaske dersom det blir noen minus. Må si jeg er fristet av dens lave vekt og pakkvolum. 

Vurderer den opp mot marmot helium. Det og er en fantastisk fluffy og varm pose på 1kg, men orker ikke å dra på mer vekt enn nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.