Gå til innhold
  • Bli medlem

Termo drybag? Oppbevaring av mat over tid


Datuma

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg pleier å pakke maten I drybag som jeg henger opp i et tre når vi er på tur. Vi er 5 personer + en hund som spiser råfor (snart to hunder). Vi har vanligvis planlagt maten slik at det er pålegg og tørrvarer som ikke trenger å være kaldt, men denne sommeren kommer det til å bli mer camping enn vanlig og ønsker muligheten til å ha med litt mat som klarer seg litt lenger. Lurer derfor på om det finnes en type drybag med termovegger eller noe i den duren? Kan ikke akkurat drasse på en kjølebag 🤣 siden hundene får råfor frossent kan dette fungere som kjøleelement i noen dager for å holde temperaturen lav

Mannen må bære det meste av vekten til både seg selv, barn og utstyr hundene skal ha pga min helse. Barna bærer det de klarer, men det er ikke så veldig mye. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Luesveis skrev (3 minutter siden):

ikke helt det du spør om, men du kan pakke maten vanntett og legge den i en bekk eller elv, men pass på å sikre godt, så maten ikke flyter av gårde.  


Selv pleier jeg å putte selvfanget fisk i poser som jeg graver ned i snøbreer, når sånne er tilgjengelige. Og det er de jo nesten året rundt, ihvertfall på fjellet i store deler av Norge. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.