Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny Kvikk Lunch


Kjell Iver

Anbefalte innlegg

Ingenting varer evig, og nå er også vår gamle Kvikk Lunch kommet med ny smak. (Jeg måtte sjekke litt statistikk og Kvikk Lunch har eksistert siden 1937, så en oppfrisking kan kanskje gjøre seg? )

Jeg var spent på denne nykomlingen i sjokoladejungelen på siste tur. Kvikk Lunch med Appelsin smak...ehh

Skulle tro det var et godt sjakktrekk dette, å kombinere appelsinens friske smak med sjokladesmak. Da kan man jo i grunnen bare legge igjen appelsinen og kun ta med sjokolade! Vekt sparer man også :wink:

Vel...

Min umiddelbare reaksjon var at dette smakte merkelig, men jeg kunne ikke unngå å ta en bit til! Jeg er også lett å be når det gjelder sjokolade og tur, men vil jeg kjøpe en til?? neppe.. Noen andre som har testet dette?

Mvh Kjell Iver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes ikke at den nye kvikklunsjen med appelsin smaker godt. I motsetning til Freia sin store (300gr?)sjokoladeplater med appelsinsmak. De liker jeg.

I sommer tok jeg med noen plater med Freia 70% mørk sjolokade med på tur. De ga ikke helt samme opplevelse som hjemme. Jeg tror det hadde noe å gjøre med at temperaturen var mye under romtemperatur. Det er merkelig fordi jeg forventet å sette mer pris på sjokoladen ute på tur enn hjemme i sofaen.

Linda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så lei av at alle merkevarer skal lage nye varianter av et godt produkt.

Kan ikke Farris være Farris, Solo være Solo, Kvikklunch være Kvikklunch og Grandiosa være Grandiosa ?

En stakkars forbruker blir jo helt forvirret, og jeg har flere ganger sett at originalvaren er utsolgt, mens sære varianter som tydeligvis ikke folk vil ha ligger igjen i butikkhyllene. Fisherman's friend er til dømes ofte utsolgt i originalversjon.

Nå venter jeg bare på at lett-Farrisen kommer !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Srx (Ron)

Heiv i meg en oransj kvikklunsj på jakt. Var såpass sulten og våt at jeg bare goflet den i meg, uten noen dømmende / bedømmende smaks sans.

Virket helt grei på meg da, men smakte ikke akkurat etter. :wink:

Men er enig med Snilen!!

Jeg kjøpte Appelsin sjokoladen ved en feil.

For noen år siden leverte de Cola med vaniljesmak, jeg kjøpte en sånn ved feiltakelse.

Kjørte bil i mørtna og tok meg en slurk................ hmmm her va det no rart. Begynte å spekulere ka som va galt med den hær brusen, den smakte ikke rett og det var noe som ikke stemte, vurderte å snu og kjøre tilbake til butikken for å klage. Smakte mer på brusen og etterhvert husket jeg reklamen på TV. Måtte skru på lyset og se på flaska, joda det stemte det, den sku visst være sånn.

Kan ikke fordra alt møll.

Jeg vil ha ekte varer, ekte cola, ekte solo, ekte smør, ekte majones, ekte pupper, ekte salami, ekte melk, ekte kvikklunsj og ekte øl.................... Ikke noe lett og light og pluss og new formula til meg takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de som er lei av de gamle tradisjonelle tursjokoladene, og Marie kjeks... Intet smaker bedre på tur eller til kaffen enn Safari kjeksen til Sætre! Den er sinnsvakt god! Når jeg ved en feiltagelse handler denne, blir den ikke liggende lenge i skapet. :)

Jeg har altså derfor et blandet forhold til denne kjeksen :) Noen med samme erfaring eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nysgjerrig, og som den sjokolademonsen jeg er, måtte jeg prøve den nye Kvikk Lunchen. Og det var første og siste gang! Smakte litt appelsinskall av den (ikke at jeg pleier å spise det :twisted: ).

I motsetning til Freia sin store (300gr?)sjokoladeplater med appelsinsmak. De liker jeg.

Ja de smaker noe helt annet, og langt bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.