Gå til innhold
  • Bli medlem

Para Ranger med høy vekt


Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med å bære Norrøna Para Ranger langt med høy vekt, altså over 25kg? Noen andre erfaringer som kan deles?

Norrøna sier at bærekapasiteten er 15-25kg, men vil vite mer om hvordan den fungerer med vekt høyere en dette. Vet selvfølgelig at Recon er laget for tyngre vekt en PR, men nå er det altså PR jeg lurer på siden jeg kan få tak i den svært billig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

Kjenner to stykker som har Para Ranger-sekken. De bærer langt og tungt. 25 kilo oppleves ikke som noe problem for de ihvertfall. Vil nok tro de har vært godt over 30 kilo også, uten at de har uttrykt noe annet enn at de er godt fornøyd med sekken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min para ranger har kollapset ved dårlig pakking. Vanlig campingutsyr og annet av personlige ting går bra men forsyninger i form av melkekartonger, hermetikk, gassflasker og lignende er den ikke like glad i. Det krever nøye pakking og selv da er det noen ganger litt vanskelig.

Tore

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lånt en Para Ranger en kort tur og bar da 35kg 2 timer i bratte motbakker uten at det bød på problemer eller ubehag av noen art. Rent bortsett fra sliten i beina og kortpustet i motbakkene da. Det var neppe sekkerelatert... En sekk som gav meg opplevelse av kvalitet og ikke minst enormt med plass, også til å feste ting utenpå. 

Endret av SnorreL
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.