Gå til innhold
  • Bli medlem

Tips til road-trip ?


Anders P

Anbefalte innlegg

Eg og min far skal kjøre ifrå Hammerfest til Oslo. Primært har vi tenkt å sove i telt. For reisa (og fordi eg har dilla på telt) har eg kjøpt inn Keron 4 GT. Viss vi skulle bli altfor lei av dette kan vi alltids sjekke inn på eit hotell. Eg har bedt min far ta med seg øks slik at vi kan lage bål viss vi er at situasjonen tillater det. 

Uansett. Har folk nokon generelle tips til ting vi bør hugse på eller ha kjøpt inn for at turen skal bli så hyggelig og komfortabel som mogleg ? 

Har andre folk gjort liknande ting og korleis gjekk det ? 

 

Alle tips og innspel tas mot med takk :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MYGGMIDDEL!

Gjerne noe Thermacell som kan brukes til å tømme teltet for mygg før leggetid og evt holde forteltet fri for mygg om man blir plaget med såpass nedbør at man må lage frokost osv i forteltet. 

Ellers er jeg glad i tarp som f.eks solskjerming. Spesielt i åpent lende dersom man ønsker å kunne dra seg litt i teltet på morgenen uten at heten blir uoverkommelig på solrike dager. (Den samme kan benyttes til å lage forlenget inngangsparti om man har nedbør): 
 



 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.