Jump to content
IGNORED

Klymit Insulated Hammock

Share

Recommended Posts

HannahS skrev (1 time siden):

Noen med erfaringer? 

Ja, eg har hatt denne i snart 2 år og eg digger den. For mitt vedkommande vart det å sove i hengekøye betraktelig enklare og bedre! Det einaste eg har å utsette på den er at det kunne vore fleire felt med "klister". Men den isolerer og varmer godt, eg har brukt den ned til -7 med ein relativt spinkel sovepose som i teorien skulle være for veik i dei temperaturane - og eg var ikkje kald. R verdien tilsvarer vell ned til ca -14 hvis eg hugsar rett - og det vil eg tru stemmer ganske bra. Den er so svær at sjølv om både du og underlaget flytter seg i løpet av natta, vil det ikkje medføre at du havner utenfor underlaget.

Litt dyr og det kunne vore meir klister-felt - ellers har den vore super til mitt bruk.

Jeg er også veldig fornøyd med denne, og kommer ikke til å gå tilbake til normalt underlag i køye. Enig i at den kunne vært enda bedre på klisteret. Den kommer jevnlig på tilbud, så hvis du har mulighet til å vente litt så trenger den ikke bli så dyr. 

På vinteren bruker jeg enten bamse eller reinsdyrskinn i tillegg. Men jeg er veldig frysen. 

varmtvann skrev (19 minutter siden):

Jeg er også veldig fornøyd med denne, og kommer ikke til å gå tilbake til normalt underlag i køye. Enig i at den kunne vært enda bedre på klisteret. Den kommer jevnlig på tilbud, så hvis du har mulighet til å vente litt så trenger den ikke bli så dyr. 

På vinteren bruker jeg enten bamse eller reinsdyrskinn i tillegg. Men jeg er veldig frysen. 

Har mulighet til å vente, så skal følge litt med etter tilbud da 😄 Klarer meg foreløpig med bamse men kommer til å oppgradere når feriepenger kommer på kontoen 😇