Gå til innhold
  • Bli medlem

1,5-2 p telt


Datuma

Anbefalte innlegg

Jeg er på utkikk etter et lite telt til meg selv og to hunder. Jeg har exped MW underlag. Hundene sover i egen pose ala jervenhi. Ønsker plass til å enten ha sekken inne i teltet ved siden av liggeunderlaget, langs med - der hundene også skal ligge. Eller evt et fortelt med plass til sekken. 

Det skal være lett håper på max 1,5 kg. Har heller ikke ubegrenset budsjett så noe 10.000 kr telt er dessverre utelukket. 

Det må tåle litt regn og vind. 

Har frisport yaranga Ultralight 4p som funker når vi er 1 voksen og 2 barn, eller 2 voksne med hund uten barn. Har også et 5 mannstelt som er tungt og brukes når turen er kort (vi er 2 voksne, 3 barn, 2 hunder). Tanken er å kunne kombinere det med yaranga de gangene vi er 2 voksne, 2 barn og 2 hunder. Eldste barnet er sjelden med og da bruker vi det store teltet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.