Gå til innhold
  • Bli medlem

Jegerprøven - kurs i Bergen eller omegn?


sig75

Anbefalte innlegg

Etter mange år hvor "mitt" (ok, pappas) årlige jaktløyve på 3 hjorter og 1 rådyr har blitt videresendt (og kjærkomment mottatt) til mine jaktinteresserte søskenbarn, har jeg bestemt meg for å bli med på hjortejakt selv. Jeg lurer på om noen av forumbrukerne her kan sende meg i riktig retning når det gjelder hvor man kan gå på kurs?

Jeg tror (?) det er samme kurset for både storvilt og fuglejakt, men kanskje noen kan gi meg noen tips her også? Jeg har lyst å prøve jakt på fugl også, både rype og storfugl.

Helst i Bergen og omegn, men også andre steder om det er intensivt lagt opp over f.eks. en helg.

Jeg tar også mot gode råd angående både rifle og hagle som er passende for en nybegynner.

Mvh

Sig75

[email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.