Gå til innhold
  • Bli medlem

Kjøpe HMG Junction 3400 - men hvor??


Anbefalte innlegg

Annonse
  • 1 år senere...

Bestilte HMG Southwest 4400 (70 L) direkte fra HMG i USA. Ble ca 700 kr dyrere enn packraftnorge og backpackinglight, men de har ikke hatt HMG-sekker på lager på lenge ... Levering tok ikke mer enn 10 dager. 

https://www.hyperlitemountaingear.com/

image.thumb.png.90293b2dc61817503e0dfad34950d3cf.png

Endret av peik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Behöver ni 70L säck om ni har UL tält litet kök osv,USA märken blir ju till bäst pris om det köps på plats och anv lite och ser beg. ut och du packar i tex ryggsäck och som beg till tex SV behöver du ej betala tull och moms.Sedankan du ju ha problem med garanti om man köper på plats el genom direktinport.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HMG yter bra service og er raske at kommunisere med, av det jeg har opplevd hittil.

Nå har jeg ikke erfart noe relatert til garanti eller reklamasjon, men fikk sydd ny bunn i min Windrider 4400 til så og si kostpris.

Det som trekker i negativ retning er at sekken måtte sendes til US, og så tilbake til meg, og det er jo ikke akkurat gratis. Så slikt sett er det toppers at utstyret deres er såpass lett 😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håkan S skrev (På 27.10.2021 den 23.12):

Behöver ni 70L säck om ni har UL tält litet kök osv,USA märken blir ju till bäst pris om det köps på plats och anv lite och ser beg. ut och du packar i tex ryggsäck och som beg till tex SV behöver du ej betala tull och moms.Sedankan du ju ha problem med garanti om man köper på plats el genom direktinport.

Gikk en 5-dagers tur i sommer med 55 L sekk pluss ytterlommer (Bergans Helium). Den veide 19 kg første dag og var rimelig sprengt med mat for hele turen. Vi var to personer med henholdsvis 11 kg og 19 kg sekker. Man bør regne i underkant av én  kg mat pr pers pr døgn. Med en 70 L sekk trenger man ikke komprimere klær og sovepose så voldsomt. HMG-sekkene har dessuten rulleåpning slik at du ruller ned til ønsket volum. 

Endret av peik
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.