Gå til innhold
magnum_mauser

Forslag til mat som fungerer som energiboost

Anbefalte innlegg

Ymse heimelaga barar i mindre stykker, som du enkelt pakkar i folie eller matpapir og legg på lomma. 

Snickersbar med peanøtter kokkos og cornflakes m.m., bjørnebrød og daddelbarar med rista gryn, mandlar, honning og peanøttsmør er energitette og greide alternativ som smakar bra og funkar i det meste av temperaturar. 

Oppskrift Bjørnebrød finn du på nett, om du vil ha på dei to andre kan eg dele oppskrift. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Blaser skrev (På 10.5.2020 den 15.50):

YES,  dette er vel en verdensnyhet!  Jeg har baket brød for aller første gang :)

Bjørnebrødet smaker godt ja. 

ingredienser.jpg

brød.jpg

Energitett og effektivt, gir både kort-og langvarig energi. Og endå betre vert det om ein nyttar meierismør :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ai, nokon skulle sagt... Ikkje la det stå for lenge fordi du trur det ikkje er steikt. Litt som med Brownies dette. Du trur alltid det er for lite steikt, men det er ikkje det. 

Litt alt etter kva ovn eg nyttar står det i etter oppskrifta, eller maks fem minutt meir enn angitt steiketid. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marius Engelsen skrev (4 timer siden):

Går det an å lage bjørnebrødet med litt sunnere umettet fett? Ser det er voldsomme mengder smør i det...

Ikke sikkert energibarene jeg spiser er noe særlig sunnere, men når jeg først skal lage selv, så hadde det ikke gjort noe om det hadde litt sunnere fett og litt mindre rent raffinert sukker enn kjøpetingene.

Går sikkert an, berre å prøve vel? 

Sjølv nyttar eg bjørnebrød og andre liknande greier  på turar eg veit er krevjande, gjerne kulde og lange dagar i kombinasjon. Då er ikkje sunnheitsgrad eit tema (for meg). 

På dagsturar/mindre krevande overnattingsturar lagar eg gjerne andre type barar, gjerne litt sunnare, utan sukker og slike mengder metta feitt. Typisk sukkerfri, heimelaga twix, eller barar med daddelmasse, honning, rista mandlar, havregryn og peanøttsmør. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Kommersielt samarbeid: Rabattkoder og sporingslenker

Fjellsport Fjellsport

Milrab Milrab

Skitt Fiske

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.