Gå til innhold
  • Bli medlem

La Sportiva Bushido II - passform


Latte

Anbefalte innlegg

Var i ferd med å spore litt av i ein annan tråd, så eg lagar ein eigen for dette spørsmålet:
Har vore og kjøpt La Sportiva Bushido II i dag. I butikken kjende eg på eit punkt under foten som var litt rart, men skoen sat så godt elles at eg landa på å kjøpe dei likevel. No har eg trakka rundt med skoa på innandørs ei stund, og punktet eg kjende på er der framleis. I forhold til det eg er van med, er skoen oppbygd litt ekstra i området rett bak storetåa, noko som kjennest litt snodig ut. Og då lurer eg på: er det andre som har kjent på dette i denne skoen? Er det evt. noko som vil jamne seg ut i bruk? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde disse skoene for ca 2 år siden (er utslitt nå), og syns de var litt trang i helpartiet. Disse skoene er ikke optimal hvis du har brede føtter. Jeg kan ikke huske at de var vonde i tåpartiet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, problemet var nok antakeleg at foten min er for brei for skoen, og at undersida av foten vart klemt saman og slik at der vart eit trykkpunkt. Eg prøvde skoa ein gong til dagen etter at eg hadde kjøpt den, og ubehaget/trykket under foten var enda verre. Det vart retur, og eg enda opp med ein salomonsko i staden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.