Gå til innhold
  • Bli medlem

Tips til villmarkstur i kano i Sør Norge


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg og "gamlingen" (min far) har bestemt oss for å ta noen villmarksturer fremover og trenger noen tips! Sist tur vi hadde var i Valle ved Rysstad fra Straumsfjorden og ned mot årdalen i Ally kano. Fantastisk tur! Har noen erfaringer med lignende turer? Altså med noe elv, greit med fiske og et sted hvor man får villmarksfølelsen. Vi har ca. 5 dager på oss. Er også åpen for tips lenger Nord, men med 5 dager på oss så er det greit om det ikke blir for mye tid på transport. Alle tips mottas med stor takk!

Mvh Michael, 26 år - Sandnes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse
Michael Kristoffersen skrev (På 4.5.2020 den 22.51):

Hei! Jeg og "gamlingen" (min far) har bestemt oss for å ta noen villmarksturer fremover og trenger noen tips! Sist tur vi hadde var i Valle ved Rysstad fra Straumsfjorden og ned mot årdalen i Ally kano. Fantastisk tur! Har noen erfaringer med lignende turer? Altså med noe elv, greit med fiske og et sted hvor man får villmarksfølelsen. Vi har ca. 5 dager på oss. Er også åpen for tips lenger Nord, men med 5 dager på oss så er det greit om det ikke blir for mye tid på transport. Alle tips mottas med stor takk!

Mvh Michael, 26 år - Sandnes

Nordenden av Femunden - via tømmerrennene og til Røros er kanskje noe for dere. Her er en tilfeldig video: 
 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.