Gå til innhold
  • Bli medlem

Dovrefjell hengekøye


Martii

Anbefalte innlegg

Annonse

Denne er visst mye for pengene, men vet ikke hvordan det er å få sendt til Norge nå. Ellers har jo Hennessy en del modeller (Explorer og Safari. Expedition er for kortvokste). Mange er jo fornøyd med Ticket to the moon, skjønt de blir litt korte for meg. Jeg vil kanskje påstå: Enten sover du godt i en kort billigkøye, eller så må du betale for kvalitet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TheSleepwalker skrev (22 timer siden):

Denne er visst mye for pengene, men vet ikke hvordan det er å få sendt til Norge nå. 

Det virker som om Amazon sender fint lite direkte til Norge nå. Den problematikken kan evt. omgås ved bruke JetCarrier som frakt. Det tar litt tid det også, men pakken tusler seg nå framover. En pakke på noe småtteri som jeg kjøpte på Amazon for 2-3 uker siden er nå kommet fram til JetCarrier's mottakssentral og sendes det vel videre i løpet av denne uka eller neste. De har en del forsinkelser de også pga. koronasituasjonen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Humbug skrev (På 4.5.2020 den 14.30):

260cm lengde er veldig kort. Tror det er tilsvarende hengegøy sine.

Kommer an på hvor lang man er det. Jeg er 173cm og er fornøyd med lengden. Selv gikk jeg for Sweet dreams uten det fastmonterte myggnettet, som også kan kjøpes løst. Liker å bruke køya uten nett på dagsturer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.