Gå til innhold
  • Bli medlem

Logg inn på ut.no virker ikke + andre spm


Anbefalte innlegg

Jeg kommer bare til en blank side når jeg trykker på logg inn. Har prøvd på flere plattformer, men primært safari. Og hvordan, hvis jeg kommer inn, lager jeg egne turer? Går det ann å lage ved å følge stier slik det går ann i lommekjent? Evt finnes det en annen app som lar meg gjøre dette? Og finnes det en app som jeg kan følge en planlagt rute jeg har laget i min egen stue? Jeg hører de sier at «det er en app for alt» så da venter jeg i spenning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen som kjenner til ut sin ruteplanlegging? Jeg har fått logget meg inn, men eneste jeg får gjort er å søke etter andre sine turer. Får ikke laget egne. Har sendt de mld, men de er ikke veldig behjelpelige. 

Finnes det en annen app som er bedre? Altså der jeg kan lage egne turer OG at den følger stiene, ikke bare lager rette linjer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.