Gå til innhold
  • Bli medlem

Orvassdalen/orvasselva med kano?


Anbefalte innlegg

Hei. 

Har tenkt meg en tur innomer namsvatnet og videre. Vet at det bæres kano opp storfossen, og padles innover elvene og småsjøene den veien. Men jeg klarer ikke å finne noen som har padlet opp orvassdalen. Ser på flyfoto osv. Så ser det jo absolutt overkommelig ut. Noen som har vært i området og kan informere litt om det er mulig? 

Endret av Hammer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hammer skrev (15 timer siden):

@Bjarne H.S.: du vandret vel ned denne dalen for noen år siden mener jeg å ha lest på bloggen din. Noen tanker å dele om kano muligheter oppover. 

Høres spennende ut ja, men jeg har heller gjort meg noen tanker nedover Orvassdalen med Ally, altså bære inn fra svensk side (litt vanskelig i år selvsagt). Da kan man få seg noen fine dager på Orvatnet, før man legger nedover, med en selvsagt campnatt eller to på Getsvatnet. Det er et herlig vilt terreng og landskap der inne. Noen stryk å bære/line forbi er det nok, men også fine rolige partier her og der.

Jeg vet det er padlet med packraft nedover som jeg så en gang på youtube. Gjør noen søk på youtube så dukker den kanskje opp.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.