Gå til innhold
  • Bli medlem

Jensen's oksehalesuppe


kepiblanc

Anbefalte innlegg

Annonse

Jeg har heller ingen erfaring med den, så dette blir bare gjetting, men jeg mistenker at den er "tynn". Altså at det er lite mat i den, omtrent som en buljong. Den enkleste måte å finne ut på er jo å kjøpe en boks, og teste hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

står noe om næringsinnhold her.
 

https://www.oluf.no/jensen-s-oksehalesuppe-400-ml
 

Tar for forbehold siden jeg ikke har spist det spesifikke produktet. Men på generelt basis så synes jeg slike ofte har buljongtendenser. De har ofte en form for bismak som man kjenner igjen i typiske poseprodukter som både sauser og supper. Litt kunstig smak, og mye salt.

Men gjerne en artig variant dette som jeg gjerne må teste ut om jeg kommer over 😊

Endret av Lyckeboden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samler svar til alle:

Joda, blir tungt med mye hermetikk, men tenkte mest å evt bare ha med en sånn (den er liten) for litt kjøttaktig suppe når man bare vil ha noe varmt og litt salt. Straffen ved å bære på masse hermetikk fordi man er lei av RSP på lange øvelser, lærte jeg for noen tiår siden. ;) 

Skal teste en, siden jeg uansett har en del nytt utstyr som må testes litt før tur.

Næringsinnholdet bar lite spor av mye kjøtt hvert fall, men man kan jo håpe på god smak. :) 

 

Takk for input!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.