Gå til innhold
  • Bli medlem

Helsport Femund camp 3


tolsen87

Anbefalte innlegg

Heisann.

ryddet litt i kjellern til svigermor og kom over et gammelt Helsport telt hu hadde liggende som har ligget pakket ned i mange år. 

tenkte at dette må få lufta seg og jeg satt det opp i hagen, teltet viser seg og være i overraskende god stand. 

noen her inne som har noen erfaringer med denne modellen ? 

teltet som er et Femund camp 3 er fra tidlig 2000

IMG_0514.jpg

Endret av tolsen87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan legge til at Femund 4 var mitt første "ordentlige" telt. Har vel strengt tatt ikke hatt noe stor behov for å bytte det ut heller, siden jeg på aleneturene har hatt Hilleberg Akto (nå Hilleberg Unna). Og når jeg kjøpte Hilleberg Allak3, så var det først og fremst fordelen ved et frittstående telt jeg var på jakt etter. Det var nemlig ikke allverden å spare på vekten synes jeg.

Derfor føler jeg at Femund4 fremdeles henger godt med, men vil nok i fremtiden være mer i bruk som et telt kort vei fra bilen på en fisketur eller lignende. Elsker det store romslige forteltet!

Så er ikke vekt den store bøygen, og du er på jakt etter et romslig og solid telt... Da kan jeg trygt anbefale et pent brukt Helsport Femund. (Det ser jo fremdeles ut som nytt).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte og bruke Femund 3 til litt kortere turer. har et Reinsfjell 3 SL som blir og foretrekke på lenger turer, men har lurt på og starte opp med vinter camping en eller annen gang og tenkte at da er jo dette Femund 3 teltet et greit telt og bruke til den slags 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.