Gå til innhold
  • Bli medlem

Tarp til Blackbird xlc


ost

Anbefalte innlegg

Hei. 

Nå som importprisen skyter i været er det ikke så interessant å importere fra uniten. Jeg hadde egentlig tenkt på å skaffe meg en warbonnet thunderfly, men det utgår.

Mønesnorlengden på thunderflyen er 11 feet, altså 335 cm. Regner med at jeg ikke bør gå under den lengden. Men vil samtidig tenke vekt og pris og form. 

Så: har noen gode forslag til tarp tilgjengelig på det norske markedet for en warbonnet blackbird xlc?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begge dukene fra hammocking var jo flotte, både i vekt og størrelse, men prisen var et lite aber. Går og sikler på UQ fra samme sted (også utsolgt), men da løper lommeboka snart fra meg i skrekk (alternativt flytter kona ut, og det er ikke en UQ + tarp verdt).

Har allerede en minifly fra WB, godt fornøyd, har også både eldorado og xlc, men jeg skal ha med minst en av ungene ut og må ha tarp til køye nr to også. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ost skrev (13 minutter siden):

Begge dukene fra hammocking var jo flotte, både i vekt og størrelse, men prisen var et lite aber. Går og sikler på UQ fra samme sted (også utsolgt), men da løper lommeboka snart fra meg i skrekk (alternativt flytter kona ut, og det er ikke en UQ + tarp verdt).

Har allerede en minifly fra WB, godt fornøyd, har også både eldorado og xlc, men jeg skal ha med minst en av ungene ut og må ha tarp til køye nr to også. 

 

Man har jo alltids Hennessy: https://www.skittfiske.no/hennessy-hammocks/161510/hennessy-hammock-double-hex-rainfly-regnduk-til-hennessey-hammock?gclid=Cj0KCQjw7qn1BRDqARIsAKMbHDZxKanDPW4CgEDHbEsFrgDowxHuGh5dDsf5gjQdj0ry3Ep5haGEw6MaApwbEALw_wcB

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel en 3-4 tarper, men ble fort veldig glad i min Hegn Tarp fra Revir Oslo. Ikke så lett som denne, men stor samt har gode festeløsninger og lengre barduner enn de andre jeg har...

De var meget prisgunstige også, men sist jeg var inne og kikket så var de utsolgt, men mener de sa det var rett før de fikk i ny batch...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.