Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. 

Nå som importprisen skyter i været er det ikke så interessant å importere fra uniten. Jeg hadde egentlig tenkt på å skaffe meg en warbonnet thunderfly, men det utgår.

Mønesnorlengden på thunderflyen er 11 feet, altså 335 cm. Regner med at jeg ikke bør gå under den lengden. Men vil samtidig tenke vekt og pris og form. 

Så: har noen gode forslag til tarp tilgjengelig på det norske markedet for en warbonnet blackbird xlc?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hammocking.no har en heksagonal duk fra hammockgear: Skjult lenke - logg inn for å se den
11 fot møne er litt snaut når duken er åpen på kortendene, men det går akkurat. De fører også en som heter The Journey, med dører, men den ser ut til å være utsolgt. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begge dukene fra hammocking var jo flotte, både i vekt og størrelse, men prisen var et lite aber. Går og sikler på UQ fra samme sted (også utsolgt), men da løper lommeboka snart fra meg i skrekk (alternativt flytter kona ut, og det er ikke en UQ + tarp verdt).

Har allerede en minifly fra WB, godt fornøyd, har også både eldorado og xlc, men jeg skal ha med minst en av ungene ut og må ha tarp til køye nr to også. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ost skrev (13 minutter siden):

Begge dukene fra hammocking var jo flotte, både i vekt og størrelse, men prisen var et lite aber. Går og sikler på UQ fra samme sted (også utsolgt), men da løper lommeboka snart fra meg i skrekk (alternativt flytter kona ut, og det er ikke en UQ + tarp verdt).

Har allerede en minifly fra WB, godt fornøyd, har også både eldorado og xlc, men jeg skal ha med minst en av ungene ut og må ha tarp til køye nr to også. 

Man har jo alltids Hennessy: Skjult lenke - logg inn for å se den

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har vel en 3-4 tarper, men ble fort veldig glad i min Hegn Tarp fra Revir Oslo. Ikke så lett som denne, men stor samt har gode festeløsninger og lengre barduner enn de andre jeg har...

De var meget prisgunstige også, men sist jeg var inne og kikket så var de utsolgt, men mener de sa det var rett før de fikk i ny batch...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Lignende innhold

• Av Strilaliv
      Junior i huset har vore så uheldig å få hol i hengekøya si. Korleis reparerer eg dette best?
      Kan eg bruka reparasjonslapp frå jervenduk? Må eg kjøpa noko anna? 

• Av Humbug
      Min ruslebror Asbjørn, hans hund Tyri, og jeg har vært på en medstrømsekspedisjon i Sølendalen. Videobevis her:
      Og to ferdige episoder av en nært forestående trilogi i fem deler her:
      Skjult lenke - logg inn for å se den
    • Av Rino Holt Larsen
      Topquilt er kjøpt
      Heisann
      Om noen der ute har en topquilt til hengekøye til salgs, så er jeg interessert i å kjøpe.
      Helst syntetisk isolasjon, men sier ikke nei til dunfylt.
      Topquilten bør tåle minimum tre sesongers bruk, gjerne ned mot 7-8 minusgrader.
      Kan vippse før forsendelse.
      God sommer

Mvh
      Rino HL
      Fredrikstad
    • Av Bene
      Familie på fire som ønsker turtips. Har telt og hengekøyer. Ønsker ikke å gå langt, men ha bil i nærheten og gjerne forflytte oss fra dag til dag. Ønsker utsikt (vidde, fjorder, fjell, høyder) , nærhet til vann. Bor i Vestfold, og tenker en grense på max 40 mil i omkrets. Noen som har gode og konkrete forslag?
      Mottas med takk! 
    • Av rg2720
      Når jeg henger denne tarpen i endene så vil ikke sidene være symmetriske på sidene, den ene vil strekke seg mot ene langenden, mens den andre siden vil gå motsatt vei.
      Er den laget feil? Sydd skjevt? Eller skal det være sånn (asymetrisk)?

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Kommersielt samarbeid: Rabattkoder og sporingslenker

Fjellsport Fjellsport

Milrab Milrab

Skitt Fiske

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.