Gå til innhold
  • Bli medlem

Aircontact Lite 60 + 10 SL


Turgeit

Anbefalte innlegg

Hei! 

Vurderer å kjøpe Aircontact Lite 60 + 10 SL. Noen med erfaringer? 

Hvordan er bærekomfort?

Trenger jeg regntrekk i tillegg eller er det inkludert? 

Er 160 cm og 52 kg og sliter med å finne sekk som er god for meg som er smal over skuldrene og livet. 

 

Råd og tips tas imot med stor takk! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen erfaring - problemet med sekk er at du må prøve selv. Din rygg er ulik andres. 

Denne videoen virker som en god vurdering: https://youtu.be/mWWi31HzPSw

SL - Slim Line - høres ut som om den kan være god for deg. DU trenger regntrekk i tillegg. 

Dersom du bor i Oslo-området - ta en tur innom Oslo sportslager, Sportsnett, BraaSport eller Piteraq, så langt jeg har erfaring med får du knallgod hjelp på de to første, har hørt at de to siste er like gode. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ost skrev (På 29.4.2020 den 10.22):

Ingen erfaring - problemet med sekk er at du må prøve selv. Din rygg er ulik andres. 

Denne videoen virker som en god vurdering: https://youtu.be/mWWi31HzPSw

SL - Slim Line - høres ut som om den kan være god for deg. DU trenger regntrekk i tillegg. 

Dersom du bor i Oslo-området - ta en tur innom Oslo sportslager, Sportsnett, BraaSport eller Piteraq, så langt jeg har erfaring med får du knallgod hjelp på de to første, har hørt at de to siste er like gode. 

Tusen takk! 

Da skal jeg ta meg en tur og prøve litt forskjellig 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.