Gå til innhold
  • Bli medlem

Kompetente selgere med godt utvalg i Oslo om omegn?


henningbw

Anbefalte innlegg

Min samboer trenger en ny tursekk. Vi er ikke så erfarne, så vi ønsker å prøve den i butikk med godt utvalg av kvalitetsprodukter, samtidig som vi får anbefalninger og tips fra erfaren selger, som vet hva man skal måle, hva som passer ulike kroppsfasonger, osv.

Har dere noen butikker å anbefale i Oslo og omegn?

Endret av henningbw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig i disse, men Oslo Sportslager må man huske å bestille time hos, for å få inn og prøve og slikt. Det er ikke nødvendig hos Sportsnett. 

Begge har vel også en god sekk for damer (basert på min research for datteren min), i Osprey Xena. Jeg var så heldig i går, at jeg kom til Sportsnett ved Klingenberg i går akkurat da en dame testet sekk (og kjøpte nevnte Osprey Xena 85L).  De fylte opp med vekt, justerte rygglengde, etc og lot henne teste der i butikken. Og jeg ble enda mer sikker på veslas neste sekk. 

  • Liker 1
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handlet min siste sekk hos Braasport Ullevål og fikk veldig god service der. Prøvde ulike sekker i godt over en time før jeg fant den riktige. De fylte på med sandsekker, justerte reimer og romsterte rundt på lageret for å finne den som passet meg best. De fører såvidt jeg vet både Osprey, Deuter og Gregory. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakk innom Piteraq på Sandvika storsenter da jeg skulle på xxl for antagelig det siste Reinsfjell 3SL til den prisen i Osloområdet.

 

Makan til hyggelig og kunnskapsrik kar  som han jeg pratet med der er det langt mellom. Velvilligheten selv til å prate og utveksle tips sov om jeg skulle til konkurrentene og handle. Oppskriften til det han mente var verdens beste pannekaker fikk jeg også. Topp topp service. Kommer til å lagre meg den butikken på minnet!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kepiblanc skrev (1 time siden):

Stakk innom Piteraq på Sandvika storsenter da jeg skulle på xxl for antagelig det siste Reinsfjell 3SL til den prisen i Osloområdet.

 

Makan til hyggelig og kunnskapsrik kar  som han jeg pratet med der er det langt mellom. Velvilligheten selv til å prate og utveksle tips sov om jeg skulle til konkurrentene og handle. Oppskriften til det han mente var verdens beste pannekaker fikk jeg også. Topp topp service. Kommer til å lagre meg den butikken på minnet!

Flinke folk ansatt hos Piteraq, uten tvil. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.