Gå til innhold
  • Bli medlem

Skumunderlag


snooze

Anbefalte innlegg

Annonse

Om det skal brukes i kombi med oppblåsbart sommerstid så vil jeg anbefale Biltema sitt EVA underlag. Kjøpte dette nå for å få ned vekten på "lettpakke" sekken, bamsen blir litt for stor for det bruket. Billig, lett og gir noe isolasjon. Greit nok sliter-underlag til denne bruken! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Johanks skrev (4 timer siden):

Om det skal brukes i kombi med oppblåsbart sommerstid så vil jeg anbefale Biltema sitt EVA underlag. Kjøpte dette nå for å få ned vekten på "lettpakke" sekken, bamsen blir litt for stor for det bruket. Billig, lett og gir noe isolasjon. Greit nok sliter-underlag til denne bruken! 

Har kjent på det i butikken, og det virker som ett underlag som er lett å rive i stykker og tåler lite?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lars Stenseth skrev (5 timer siden):

Kjøp begge da vel å test, det du ikke liker sender du i retur! 

Klarer aldri å sende noe i retur. Da ender jeg opp med begge😁

Det er jo også en løsning. Så degraderes det minst gode til underlag på hytta.🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marius Engelsen skrev (På 23.4.2020 den 7.58):

Har kjent på det i butikken, og det virker som ett underlag som er lett å rive i stykker og tåler lite?

Er vel ikke det med høyest kvalitet nei sikkert, men foran bålet eller under mitt oppblåsbare så fungerer det for meg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.