Gå til innhold
  • Bli medlem

pannebandVeien fra sofagris til sjøørret


Anders Eriksen

Anbefalte innlegg

Annonse

Så bra at du endelig får fisk! Du leverer jo stadig gode turfortellinger der fisken ofte uteblir. Bare synd at du måtte bruke opp familiebudsjettet på betaling i mørke bakgater nå som du har en gyllen mulighet til å kjøpe ny og enda bedre stang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ost skrev (På 22.4.2020 den 21.12):

Så bra at du endelig får fisk! Du leverer jo stadig gode turfortellinger der fisken ofte uteblir. Bare synd at du måtte bruke opp familiebudsjettet på betaling i mørke bakgater nå som du har en gyllen mulighet til å kjøpe ny og enda bedre stang.

 Takk for det:) Skattepengene kom i går, så orda seg heldigvis😁 Tror at jeg uansett er har god dekning på fiskestangfronten, så får knekke et par av de også. Men poden skal få seg ei ny og skikkelig fiskestang denne gangen:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukne stenger er jo der og da litt trist, men gir jo anledning til den veldig trivelige aktiviteten kjøp av fiskeutstyr! 
 

For øvrig kjenner jeg igjen den steinen på bildet av deg, så hemmeligheten er herved avslørt! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TOT skrev (2 timer siden):

Brukne stenger er jo der og da litt trist, men gir jo anledning til den veldig trivelige aktiviteten kjøp av fiskeutstyr! 
 

For øvrig kjenner jeg igjen den steinen på bildet av deg, så hemmeligheten er herved avslørt! 

Husk taushetsplikten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anders Eriksen skrev (1 time siden):

Shimano beastmaster fra 2013:) Hvor selges det?

Har den gamle 240/270 stående, så om delen du trenger er i brukandes stand på den kan du få den neste gang jeg er sørpå. Er to nederste som er mest slitt på den, mens tre toppdelene er ok.(AX, men passer muligens til BX også)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freebird skrev (17 minutter siden):

Jeg har alt annet enn de to ytterste leddene til Beastmaster STC AX 270 L. Den er så gammel at erstatningsledd ikke var å få tak når jeg kontaktet Normark for et par år tilbake.

Er ikke mange år siden jeg fikk kjøpt nytt toppledd til stanga. Tok med ledd, og Jaktia i Molde sjekket nr og skaffet delen. 4 år siden kanskje. 

Den stanga jeg har (240/270 L), så om ikke Anders trenger leddene, så har jeg de delene til overs. Hos meg er det de to nederste som er så slitt at det er greit med litt duct tape for å få stanga til å henge sammen. Resten er sånn ok stand. Men står i sørnorge, så har ikke mulighet for å sende før i juli en gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jan Erik Hansen skrev (5 timer siden):

Er ikke mange år siden jeg fikk kjøpt nytt toppledd til stanga. Tok med ledd, og Jaktia i Molde sjekket nr og skaffet delen. 4 år siden kanskje. 

Den stanga jeg har (240/270 L), så om ikke Anders trenger leddene, så har jeg de delene til overs. Hos meg er det de to nederste som er så slitt at det er greit med litt duct tape for å få stanga til å henge sammen. Resten er sånn ok stand. Men står i sørnorge, så har ikke mulighet for å sende før i juli en gang. 

Det er absolutt av interesse dersom Anders ikke trenger deler. Stangen min er bortimot ny og ubrukt, men mangler som sagt de ytterste leddene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.