Gå til innhold
  • Bli medlem

Erfaring med Dogwalker sko/støvler?


Diger Jotne

Anbefalte innlegg

  • 6 måneder senere...
Annonse

Nei, ikke egentlig, men bestilte en bukse fra de for to dager siden. (om kvelden) fikk mail samme kveld om at de hadde mottatt ordre, ny mail dage etter, om at ordren var ferdig behandlet. Så om den kommer i posten i morgen, fungerer den biten. Gjenstår å se kvalitet på produktet. 

Et problem jeg fant med siden, er at jeg ikke får logget meg inn for å se mine ordre. Jeg eksisterer ikke som kunde? (altså min mail) som de jo har sendt til to ganger. Jeg får heller ikke laget noen ny konto. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Første innlegg pirret min nysgjerrighet, så jeg sjekket utvalget hos Dogwalker, som jeg godt hadde sett i den lokale hundebutikk. De hadde noen sandaler med tåkappe som Keen til en bra utsalgspris. Så jeg bestilte. Etter mye besvær kom de frem til mitt postkontor, men hadde ligget ved avsenders postkontor lenge uten å komme videre. Da jeg purret Dogwalker og de sjekket skjønte de ikke at det var posten rundt hjørnet, så først etter min etterlysning på mitt postkontor og en tøff oppfordring fra meg til avsender posten kom de frem. Dett er mest posten sin skyld ,men Dogwalker kunne ha vært mer fremoverlent.

Dogwalker sandalene var av bra kvalitet, men passformen forutsatte at man hadde føtter så flate som en konvolutt. Så de ble returnert. Økonomisk gikk det bra pgr. av betaling med Klarna. Men kostet meg altså returportoen (ca. 100 kr??) å prøve disse sandaler. 

Elgen

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.