Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Bjørn J skrev (25 minutter siden):

Det ryktes at Norrøna vurderer å produsere telt igjen. I så fall blir det spennende å se hva de kommer med.

Spennende å følge med på om de får det til. Mange om det markedet nå. 

Mulig det er en avsporing, men alltid når jeg ser gamle Norrønaprodukter med den gamle Norrøna logoen, så har jeg inntrykk av at det er kvalitet. Uansett hva det er nesten, og artig å se dette teltet. Ligner litt på noen av dagens tunnelltelt med "rett vegg"

Jeg tror at spesialisering innen ett felt er veien å gå. F.eks. Hilleberg, som jeg har inntrykk av forsøker å perfeksjonere sine telt. Om Norrøna klarer noe lignende er de på vei med noe. Bergans hadde jo sitt legendariske Cho-Oyo, og det er fortsatt muligheter for å få design som er enda mer optimale.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bjørn J skrev (2 minutter siden):

Ja, den andre enden er kun inngang :-) . Neida, like stort fortelt i begge ender, og innertelt med rette vegger. Det var vel en av de store nyhetene med Ravneskar, det første tunnelteltet med to innganger og to fortelt. Bildet mitt viser ikke det - og jeg beklager også at duken ikke er strammet opp, som sagt skal ikke et Ravneskar presenteres på den måten :-)

Innovativt! Jeg bestilte meg nytt telt selv rett før påske (Nallo), og ungene har ligget i det nå i helgen. Siden jeg er på jobb selv har jeg ikke fått finstudert det, men ett av ankepunktene jeg hadde vet om det er jo den manglende utgangen i den andre enden. Vekten er vel betydelig på det Norrønateltet.

image.png

For øvrig forskjell fra nord til sør - mye grønnere hos deg ser jeg--

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Kommersielt samarbeid: Rabattkoder og sporingslenker

Fjellsport Fjellsport

Milrab Milrab

Skitt Fiske

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.