Gå til innhold
  • Bli medlem

Nødreparasjon glidelås i sovepose


Anbefalte innlegg

Har hatt feilfrie soveposer gjennom flere år. Mammut-Ajungilak Goose Bay Winter. 
På siste tur hadde jeg et uhell hvor glidelås kjørte seg fast i regntrekket. Måtte røske den ut og skapte da antakelig en svakhet i glidelåsen. I løpet av natten så røk hele låsen. Den hadde fått en brekk. For å holde varmen og kunne bruke posen effektivt måtte jeg være kreativ. Jeg fjernet den ene delen av toveislåsen som var ødelagt, snudde den nederste låsen, tredde den på ny, og tråklet en stopper nederst i posen. Fungerer nå helt feilfritt (som enveis lås), men har sendt en epost til Mammut for å høre om mulighetene til å få tak i en ny toveis lås.

Dersom jeg ikke får noe tilbake.... har dere noe forslag på hvor en slik kan skaffes?

 

 

E83F3CEE-1FD3-46F7-A156-CDE095064FED.jpeg

DA9B7A2D-1FB1-476C-A3F6-88FDD70C0903.jpeg

B7417732-700D-41E6-BA62-1D1E62B0E8BA.jpeg

Endret av Lyckeboden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg reklamerte på til Mammut på tilsvarende problem med min Sphere Spring. De fikset reparasjon hos Sømhuset, raskt og effektivt, så det løser seg helt sikkert hos deg også. Jeg fikk en mye kraftigere glider, så det er tydelig at de kan ha brukt litt for dårlig kvalitet en periode.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.