Gå til innhold
  • Bli medlem

Sea to summit ether light xt insulated


Karid

Anbefalte innlegg

Annonse

Enig med overnevnte, liggekomforten er helt fantastisk (blåser helt opp, så justerer jeg litt ENKELT med ventilen). Sover bedre på dette enn noe annet jeg har hatt. Passer ypperlig vår/sommer/høst. Litt avhengig av pose du har og hva nå enn. Men meget fornøyd. Hatt det siden i fjor vår eller no, på samtlige turer etter anskaffelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blander meg inn i diskusjonen her, håper drt er greit :)Har ikke testet ether light, men har ett comfor plus og akkurat kjøpt meg et comfort plus XT. Sistnevnte skal testes i helgen. Meget forbøyd med disse iallefall, men har selv vurdert ether light, dersom noen har testet begge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt Comfort plus insulated, men det har kjæresten nå. :) Det var også uhyre enkelt å regulere osv, sov også godt på dette, men biiiiittelitt bedre på det andre. Men det er meg! Har sovet gode netter på comfort plus insulated, og det gjør dama og :) I tillegg er det varmere. I tillegg er jeg litt overtenker, så jeg likte det at underlaget er horisontalt delt og blåses opp på både under- og overside. Så om det går hull så har du halve underlaget igjen om du ikke skulle våkne av at du ligger flatt og kaldt 😛 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Jeg har hittil brukt Exped downmat 9, mest for komfort enn varme. 

Fant ut at jeg må ha bredere underlag for å sove godt på siden og har bestilt Exped 9W. 

Så hører jeg om STS sitt siste underlag som sies å ha bedre sovekomfort enn Exped - men ser ut som det er få som har erfaringer med den nye STS Comfort pluss XT sin?  

Telter foreløpig ikke på vinterstid så lurer på om alle de varmeegenskapene til Exped er litt bortkastet kroner i mitt tilfelle? 🤔

What to choose! 🙈 

Flere med STS insulated erfaringer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hc.b skrev (På 16.4.2020 den 20.01):

Blander meg inn i diskusjonen her, håper drt er greit :)Har ikke testet ether light, men har ett comfor plus og akkurat kjøpt meg et comfort plus XT. Sistnevnte skal testes i helgen. Meget forbøyd med disse iallefall, men har selv vurdert ether light, dersom noen har testet begge?

Har fått testet din? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BellaAndTheBandits skrev (11 timer siden):

Jeg har hittil brukt Exped downmat 9, mest for komfort enn varme. 

Fant ut at jeg må ha bredere underlag for å sove godt på siden og har bestilt Exped 9W. 

Så hører jeg om STS sitt siste underlag som sies å ha bedre sovekomfort enn Exped - men ser ut som det er få som har erfaringer med den nye STS Comfort pluss XT sin?  

Telter foreløpig ikke på vinterstid så lurer på om alle de varmeegenskapene til Exped er litt bortkastet kroner i mitt tilfelle? 🤔

What to choose! 🙈 

Flere med STS insulated erfaringer? 

STS velger du. Lettere, bedre å ligge på og varmt nok til sommer og høst. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BellaAndTheBandits skrev (På 1.7.2020 den 11.57):

Har fått testet din? :)

Ja, men bare i hengekøye. Der fungerte det helt topp. Brukt både comfort plus insulated og XT, begge har fungert supert i de små blå, uten antydning til å bli kaldt. Ikke fått testet i telt enda, men har selvfølgelig prøveligget på det, og det virker helt magisk. Du skal ikke være redd for å gå for disse! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.