Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva bruker du en så stor sekk til? - utskilt fra Ny Bergans Alpinist


Anbefalte innlegg

Annonse

Har en xenith 105l men den strekker ikke alltid til på turer med høy guttastemning, spesielt i den kalde årstiden med alt som hører til der selv kun for en natt. Kan jo henge ting utenpå men prøver å unngå det bortsett fra bamsen og til nød teltet. Føler det er bæresystemet som begrenser denne sekken litt, ser meg etter en powerframe eller recon. I år så skal jeg få til noen turer med jentungen også men da blir det nok Ikea poser i tillegg som Marius over her også bruker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Minner meg om ein helgetur eg skulle på med ein kompis. Skulle ligge på hytte, så hadde berre lakenpose, og lite anna enn klede og mat. Eg hadde ny sekk på 75 liter, så eg pakka med meg ganske mykje for å fylle opp, skulle jo teste kor bra han fiksa 25 kilo, liksom. Mellom anna hadde eg med ein sixpack med øl. Klokka 6.45 fekk eg denne meldinga. 

Kompis: Kva pakkar du i? Eg trur eg tek 60-literen, er jo berre ein helgetur og vi har jo ikkje noko teknisk. 

Eg: Eg har ny sekk, så eg fyller opp, den nye er på 75 liter. Men eg kan ta litt fellesutstyr? Eg tek dunjakka og ikkje vesten, treng ikkje spare plass no. 

 Klokka 7.05: 

Kompis: Eg får ikkje plass, eg må over i Para Rangeren. 

Eg: ? 

Kompis: Men då kan eg jo berre hive alt oppi, utan å pakke så nøye, det er litt greitt det og. 

Klokka 7.15: 

Kompis: Det viser seg at Para Rangeren, med hevbart lokk er heilt perfekt! 

Eg: ?! 

Klokka 7.25: 

Kompis: Det viser seg at Norrøna Para Ranger på 110l, med hevbart lokk og sidelommer er heilt perfekt for ein helgetur der ein ikkje skal ha med seg meir enn litt mat, lakenpose og litt klede. 

Eg: !?! 

I sekken viste det seg å vere to trerettars middagar, ein treliter med raudvin, ei halvflaske konjakk og tre torettars lunsjar. Eg har aldri drukke så mykje nokon gong på ein tur: treliteren med raudvin, sixpacken med øl og konjakkflaska var tom på søndagen, i tillegg  til at det sto att ein slik BIB med kvitvin på den eine hytta, og den tok vi sjølvsagt også ansvar for, det var att om lag to glas til kvar av den også. Det høyrer også med til historia at den Para Rangeren var ganske slunken på slutten av turen. 

  • Hehe 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
Erik Haaland skrev (På 15.4.2020 den 10.41):

Av nyfikenhet - hva bruker man en sekk på 130l og som veier 3.6kg til? 

 

Jeg har en Norrøna Syncroflex, som jeg bruker fordi den har et fantastisk bæresystem når det blir litt vekt. Spesielt liker jeg at høftbeltet rør seg så godt når jeg skall gå oppover i litt terræng.

Så til vekt: Jeg har permanent tatt av sidolommene. Der forsvinner et kilo gjetter jeg, og tenker at sekken fortsatt rymmer mange liter.

Bruker denne sen når jeg skal på glamping med familie, og har hatt stor nytte av sekken når barnen var små og jeg bar mye. God bærkomfort, god lasteevne, og sekken tåler en gren eller to som beslutter seg for å pirke i sekken.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.